1959

Sinds de oprichting in 1959 is er altijd nadruk gelegd op investeringen in bedrijfsmiddelen en personeel. We beschikken over een open bedrijfscultuur. Dat betekent ook dat iedere medewerker zijn bijdrage kan leveren in de verdere ontwikkeling van het productieproces. 

We motiveren het personeel om voortdurend met een kritisch oog de processen binnen het bedrijf te analyseren en verbeteringsvoorstellen te doen. Dit is altijd de basis geweest van het succes van Rebode. Zo worden we elke dag een beetje beter en wordt ons recyclingproces iets van ons allemaal.

Bedrijfsvisie.

Onze bedrijfsvisie is met de tijd mee veranderd, maar één speerpunt is altijd gelijk gebleven: we staan voor kwaliteit op alle niveaus en in alle vormen. Wij beschikken over ruime ervaring, waarmee we aan alle behoeften en vragen van onze partners kunnen voldoen.

KWALITEIT LOYALITEIT SERVICE

Kwaliteit, loyaliteit, service en langetermijnvisie; dat is waar wij voor staan. Door voortdurend te blijven innoveren, waarborgen we de verdere groei en de toekomst van het bedrijf. Met de ervaring die we in huis hebben, zijn we bovendien een betrouwbare en solide partner voor onze relaties. Wij blijven dan ook investeren in langetermijnrelaties. Dat vinden we heel belangrijk.

Geen uitdaging is ons te veel.

De impact op het milieu en het personeel, gezien vanuit het productieproces, is een belangrijk onderdeel van onze bedrijfsvoering. Wij willen een voorbeeld zijn voor andere bedrijven en een graadmeter binnen de sector. Om deze status te bereiken, krijgen we begeleiding van specialisten.